середу, 30 грудня 2015 р.

Система освіти. Історія та сучасність

Дана робота буде цікава всім, хто цікавиться системою освіти: її походженням, становленням і розвитком. Хто, як, коли і навіщо створив нинішню систему освіти, які є, були або можуть бути альтернативи. Що можна зробити для того, щоб існуюча система стала працювати ефективніше. Робота буде корисна керівникам установ освіти, викладачам, студентам, батькам учнів, а також усім, кого цікавить дана тема.
 В даний час рівень розвитку технологій, а не наявність природних ресурсів, визначає добробут країн «золотого мільярда». Іншими словами, добробут нації визначає виключно її інтелектуальний потенціал. Найбільш яскравими прикладами цього є Японія, Південна Корея, США, Ізраїль, Англія і т.п. - Найбільш розвинені країни, більше 2/3 валового внутрішнього продукту яких складають вже нематеріальні блага.
Стан держави - це одночасно і причина і наслідок роботи системи освіти. А історія держави, її сучасність і майбутнє - одне нерозривне ціле з історією та сучасністю освіти. Зрештою історія і є частиною освіти, як і право, економіка, екологія, медицина та інші предмети.


Джерело: http://www.psychologos.ru
 

Немає коментарів:

Дописати коментар