пʼятницю, 28 грудня 2018 р.

Культ людської дурості: 5 кроків до отупіння населення

Здавалося б, від рівня інтелекту співгромадян залежить багато - економічний розвиток країни, науково-технічний, промисловий і культурний прогрес. Ціле майбутнє планети крутять шестерні інтелектуально розвинених людей. Але все не так просто і зараз ми розберемо, чому.


Людська дурість - запорука міцної економіки.
Люди не люблять інтелектуальної праці, занадто багато енергії на це потрібно, занадто дискомфортні відчуття викликає. Куди простіше закинути розумну книжку і піти розважатися в найближчу пивну, а може, замовити піцу і посидіти в смішному чаті. Недалекою людиною легко керувати: така не буде висловлювати своє невдоволення, якщо щось її не влаштовує. Таку легше обвести навколо пальця брехливими обіцянками, напхати «авторитетними» думками липових інформаторів.
А ось освічена людина - найгірший покупець і пряма загроза економіці. Свідомому громадянину не потрібні круті тачки або дорогі смартфони для підтримки відчуття власної важливості, його мислення занадто самодостатнє, щоб прагнути потрапити в якісь тренди. Такий займеться саморозвитком замість походу в нічний клуб, купить овочі і фрукти замість незліченної кількості чіпсів і кока-коли, буде вкладати в своє здоров'я, а не на прокачку попи, вії ... Виходить, чим вище рівнем людина, тим менше вона залежить від моди, суспільних стереотипів і споживчого мислення, вона більше не приносить економіці вигоди, на такій важче заробити. Який підсумок? Щоб отримати покірне стадо, потрібно відучити людей від звички думати і творити. І найпростіше це зробити в такий спосіб.

5 кроків до отупіння населення

1. Нав'язування стереотипів і шаблонів мислення
Ні в якому разі не можна дозволяти людині думати своєю головою, це шкідливо! Краще постійно прокручувати в ЗМІ «авторитетні» і «ті, що не піддаються критиці» думки політиків, телеведучих, видатних артистів і музикантів, з якими проста людина має себе ототожнювати. Вона - ніхто, її думка нікому не цікава. За неї вже все вирішили імениті професори і дипломовані вчені.
2. Надання великої індустрії розваг
Щоб народ не мав часу для саморозвитку, потрібно надати йому величезний спектр розваг під час відпочинку: клуби, кіно, кафе, торгово-паркові комплекси, інтернет-майданчики і, звичайно, алкоголь. У людини не повинно залишатися часу на себе, потрібно зробити її максимально зайнятою! Сотні розважальних телешоу, серіалів, комп'ютерних ігор допоможуть розслабитися після напруженого робочого дня. З усіх екранів будуть литися епатаж, еротика, тупий гумор і неадекватність. Це дозволить дезорієнтувати увагу людини, притупи її почуття самозбереження, зробить маріонеткою в руках великих корпорацій.
3. Жалюгідний гумор, гра на сексуальних інстинктах
Як зняти денну напругу? Завалити робочий стіл смішними картинками, мемами, відео котиками і порнушкою. Нехай наш «пішак» отримує хороші емоції, підсаджується на матірний гумор і вульгарні комедії, розуміння яких не вимагає розумових зусиль. І непомітно так деградує, обростаючи ледачим жирком.
4. Підживлення відчуття значущості, унікальності кожного
Немає кращого споживача, ніж людина, яка прагне самоствердитися, виділити свою несхожість на тлі більшості. Такими людьми рухає прагнення оживити своє відчуття власної важливості - стати власником статусного авто, самого ексклюзивного одягу, модного гаджета та іншого барахла. Вона унікальна і значима, вона бере від життя найкраще і пускає пил в очі суспільству. Покупки допомагають скинути стрес, втілюють собою сенс її існування і життєві досягнення. Принаймні, думати про це приємно.
5. Пропаганда чорно-білого мислення
Є тільки біле і чорне, гарне і погане, правда і брехня - іншого не дано, ніяких півтонів і відтінків. Така категоричність породжує нетерпимість до інакомислення, небажання розширювати рамки свого мислення, вузькість сприйняття, відсутність варіативності у важливих питаннях. Більше немає необхідності оцінювати подію з різних сторін, все заздалегідь вирішено кимось зверху!
До чого призводить культивування дурості?
За допомогою мас-медіа заохочується розвиток таких якостей серед співгромадян, які допомагають виростити ідеальних споживачів. Людей провокують керуватися низинними бажаннями, маніпулюють їх інстинктами, грають на емоціях. Заохочується егоцентризм, прагнення відповідати нав'язаним ідеалам краси і привабливості, впроваджується підсвідома агресивність, жадібність, самолюбство і впевненість у власній винятковості.
Ідеальний споживач повинен керуватися особистим егоїзмом, рівнятися на стереотипи і світові тренди замість того, щоб слухати себе і спиратися на свої реальні потреби. Купуй більше, думай менше, відповідай нашим очікуванням про тебе! Ідеальна маса йде на поводу у красивих картинок, бере за основу «хочу», а не повинен, перестає піклуватися про природу і благо ближнього. Вона занадто засліплена своїм «я», їй ніколи думати про майбутнє.

Джерело: Innovative Thoughts

1 коментар:

  1. Потрібно розвивати критичне мислення. Це один із варіантів, на мою думку, який потрібно використовувати, починаючи з молодшого шкільного віку..

    ВідповістиВидалити