Перукар стриже педагога і питає:
- Чому у нас з освітою все гірше і гірше?
Педагог відповідає:
- Уявіть, що ви повинні письмово фіксувати і обґрунтовувати застосування кожного інструменту для стрижки, складати перспективний і погодинної плани постригу кожної голови, обґрунтувати письмово її миття, застосування шампуню та інших засобів по догляду за волоссям. Оплата вашої праці буде в прямій залежності від кількості статей про користь стрижки, які ви опублікуєте, при чому з урахуванням рейтингу видання ("Космополітен" - супер, "Працівниця" - так собі), від читання публічних лекцій про миття голови та участі в семінарах і конференціях на тему "Гоління як історичний концепт в медіа-комунікативному аспекті", від показових розваг, які ви будете влаштовувати для клієнтів ... Кілька разів на рік до вас будуть приїжджати з перевірками. Рішенням згори буде заборонено використання ножиць з гострими кінцями ....
- ... !! ... ... .... . ! - сказав очманілий перукар, - А стригти-ТО КОЛИ ?!
- Вважаю, що я відповів на Ваше питання.
Мій перепост від Георгія Долина у спільноті "Уміти вчити: спільнота сучасних освітян" виявився дуже популярним, тому вирішив навести ще і тут. 😊
Мій перепост від Георгія Долина у спільноті "Уміти вчити: спільнота сучасних освітян" виявився дуже популярним, тому вирішив навести ще і тут. 😊
Немає коментарів:
Дописати коментар